20 September 2011

The tree knows everything

-
Moja przygoda z długością midi trwa. Dziś może niekoniecznie w połowie łydki, niech będzi w połowie kolana. Wysoki stan, grube plisy, mocny kolor: 100% vintage. Tę zieloną plisowaną spódnicę w latach '70 nosiła kiedyś moja mama. Jako nastolatka bezskutecznie próbowałam się w nią wciskać, jest bowiem niesamowicie wąska w talii. Nie napiszę, że sztuką było dopiąć się w niej teraz, bo od czasów licealnych trochę się zmieniło ;), jednak cały dzień w tak ciasnych objęciach odpada. Fason zgrabnie wydobył kobiecą sylwetkę i chyba o to chodziło. Chciałam uniknąć wrażenia wyjętej z epoki pani od polskiego, więc zamiast sznurowanych trzewików założyłam proste botki, a kokardę pod szyją zastąpił duży naszyjnik. Jakby się ktoś pytał, grzybobrania i pląsania na polanie nie było, czyli standard :]
-
I continue my adventure with the midi-length. Today it is not mid-calf but mid-knee. The high waist, thick pleats, rich color: 100% vintage. This green pleated skirt has been worn by my mom somewhere in the '70s. When I was a teenager, I tried to put it on my body, still unsuccessfully, cause it is extremely tight in the waist. Now it is possible, since high school some things has changed a little ;) Form of this skirt made a figure more feminine and that was the point. I wanted to avoid the look of some old school-teacher :P so instead of laced up boots I put simple ones and I chose bold necklace in place of a bow tied at the neck.
-
http://farm7.static.flickr.com/6161/6158537078_4d9833a6ef_z.jpg
http://farm7.static.flickr.com/6172/6158536618_51ba71d930_z.jpg
http://farm7.static.flickr.com/6194/6158533876_f60da25e5c_z.jpg
http://farm7.static.flickr.com/6070/6158534936_452ed7967f_z.jpg
http://farm7.static.flickr.com/6070/6157993041_115f6922c1_z.jpg
http://farm7.static.flickr.com/6074/6158534638_85f762d52f_z.jpg
 
vintage jumper, shirt | my mum's vintage skirt | CK belt from secondhand | primark bag, ring | local store necklace | oasis boots

44 comments:

  1. Bardzo ciekawa stylizacja :) Podaba mi się :)

    ReplyDelete
  2. O cholercia - świetna jest ta spódnica:D Całość z resztą tez:D Suuuper:D

    ReplyDelete
  3. Nie tylko świetna długość, ale też cudowny kolor! Naszyjnik pod kołnierzykiem też daje genialny efekt! :)

    ReplyDelete
  4. ale ma piękny kolor ta spódnica:) świetnie wyglądasz:)

    ReplyDelete
  5. Prześliczna jest ta spódnica! ;)

    Serdecznie zapraszam Cię do mnie na konkurs- do wygrania bon na zakupy w jednym z zagranicznych sklepów internetowych :)

    ReplyDelete
  6. That skirt is amazing!! I love getting vintage clothes from my mum =) The colour is just stunning and I love the necklace under your collar =)
    http://xrebelangelx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Spódniczka jest niesamowita i podoba mi się naszyjnik na koszuli !!

    ReplyDelete
  8. ale spódnica Cię wydłuża! Tzn pozytywnie! Podkreśla jakie masz dłuugie nogi, cudownie wyglada :)
    Piękna biżuteria :)

    ReplyDelete
  9. Super spodnica i ten koloooor!!:) Sliczna bizu! Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  10. piękny kolor spódnicy - jednak bez sweterka bardziej przypadlo mi do gustu:)))))))

    ReplyDelete
  11. Bardzo fajnie ! Spódniczka ma cudowny kolor :))

    ReplyDelete
  12. pięknie wyglądasz - brak mi słów - po prostu genialnie

    ReplyDelete
  13. I saw you on Chicisimo, really love this look !! Your blog is great, now I follow you !!
    You can see my blog at http://www.mobus-fashion-strip.blogspot.com/ why don't you check and maybe follow !! XXX

    ReplyDelete
  14. Cudowna spódniczka. Ma nieziemski kolor. :)

    ReplyDelete
  15. spodnica jest po prostu piekna!

    ReplyDelete
  16. spódnica jest naprawdę ciekawa, pięky kolor:)

    ReplyDelete
  17. piękna spódnica:) ja ostatnio pytałam mamę czy przypadkiem nie ma takiej z młodzieńczych lat ale niestety, wyrzuciła

    ReplyDelete
  18. cudownie wyglądasz ;)
    piękny pierścionek ;)

    ReplyDelete
  19. prześwietnie! :)

    pozdrawiam cieplutko! :)

    ReplyDelete
  20. love this cmbination-blouse and high waisted skirt! nice colors :)

    ReplyDelete
  21. kszula jest cudna i ten naszyjnik tez!!!!

    ReplyDelete
  22. piękny naszyjnik, super kolor spódnicy

    www.seszenatmidnight.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. spódniczka super, całość bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  24. Kolor spódnicy jest obłedny, świetnie to zestawiłaś!

    ReplyDelete
  25. ta spódnica jest kapitalna, perełka!

    ReplyDelete
  26. I just love that skirt! Such an elegant look!
    xo

    ReplyDelete
  27. przepiękna spódnica!
    świetnie wyglądasz
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  28. Prześlicznie, spódnica jest fantastyczna!

    ReplyDelete
  29. doskonale Ci się udało unowocześnić tę spódnicę!miałaś rację z tymi botkami:))
    ..i już wiem po kim jesteś taka zgrabna! pozdrowienia dla mamy:))

    ReplyDelete
  30. Hej kochana :)
    Jak najbardziej zgadzam się z Tobą, chciałam trochę z tego wszystkiego trochę zakpić i spuścić odrobinę powietrza :) nie róbmy z szafiarstwa ideologi.
    Jestem niewolnicą tego typu kiecek, także bardzo mi się podobasz, o tak!

    ReplyDelete
  31. Przepięknie :) Choruję na taką plisowaną spódniczkę ale obawiam się że z moim 158 cm wyglądałabym nie najlepiej :/

    ReplyDelete
  32. podoba mi się ;) ja jestem za chuda do takiego fasonu, wyglądałabym w tym jak śmierć ;p

    ReplyDelete
  33. Po pierwsze spódnica ma boski kolor!!!
    Po drugie często widzę na blogach plisowane spódnice niestety nie każdemu w nich dobrze ale mam wrażenie że dziewczyny zakładają je "bo są modne" U ciebie jest inaczej,wyglądasz fantastycznie!! bardzo pasuje ci taki styl i ta długość :) pozdrawiam

    ReplyDelete
  34. I love this post! It's charming, witting and oh-so fabulous!

    I attended New York Fashion Week and would love for you to read my coverage!

    goodbadnfab.blogspot.com
    an Asian fashion lawyer living and playing in LA, giving you the insider's scoop on life in the fab lane!

    ReplyDelete
  35. Lovely outfit...and the green skirt is amazing :)

    http://betwee-nous.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. świetna spódnica - te plisy i kolor!

    ReplyDelete
  37. wyglądasz pięknie! Wspaniała spódnica i naszyjnik

    ReplyDelete

wyraź swoje zdanie! zapraszam :)

express yourself! feel invited :)

""