22 September 2011

Light between your fingers

-
Pomimo mojego ostatniego zamiłowania do długości spódnic w kolano, nie zaszkodzi, jeśli czasem odsłonię więcej. Zwłaszcza w tych butach. Zawsze gdy je zakładam, mam wrażenie niebotycznego wydłużenia nóg. Chciałam jednak napisać o nowej kremowej koszuli. Te delikatnie rozkloszowane rękawy, okrągły dekolt i koronkowe wykończenia sprawiają, że czuję się w niej trochę jak z innej bajki. Bardzo podoba mi się dziewczęcy fason i już planuję, z czym by tu jeszcze pokombinować. Cieszę się na wieści o ciepłym weekendzie, jesienne słońce nastraja mnie bardzo pozytywnie.
-
Despite the fact that last time I like midi-length skirts, there is no harm in wearing some mini. Especially with those boots. Everytime I put them I see my legs up to the sky. But I wanted to write about a new cream shirt. These softly flared sleeves, round neckline and lace trims make me feel like I'm from some fairy tale. I really like the girly style and now I plan others outfits with it. I heard that the weekend will be warm, that's so nice, I adore pleasant autumn sunrays.
-
http://farm7.static.flickr.com/6177/6171604395_afa3e08709_z.jpg
primark shirt, bag | camaieu ruffled skirt | asos ames boots

62 comments:

  1. Sliczny zestaw, zwlaszcza buty! :)

    ReplyDelete
  2. piękna koszula, niezwykle delikatna:)

    ReplyDelete
  3. Piekne buciki, Ty wogole masz dlugie nogi! Co do tej koszulki to pieknie Ci w niej

    ReplyDelete
  4. Nieważne w jakich butach, Twoje nogi zawsze są niebotycznie długie :) Wyglądasz ślicznie! Wszystko mi się podoba!

    ReplyDelete
  5. zakochana jestem w połączeniu spódniczki i bluzki, niesamowite! :) boskie rajstopki ;d

    ReplyDelete
  6. przepiękna jest ta bluzka no i te botki:)

    ReplyDelete
  7. You look so levely! I wouldnt change anything about ur outfit!

    ReplyDelete
  8. you look so beautiful and feminine!! :) Just gorgeous! x

    ReplyDelete
  9. no takie nogi to obowiązkowo trzeba pokazywać :)

    ReplyDelete
  10. Beautiful outfit! Love your top and your boots! xxx

    free-style-fs.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. uwielbiam !
    kocham Twoje buty :)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  12. Piękne wykończenia ma ta bluzka, buty rewelacyjne!

    ReplyDelete
  13. I like so much this blog. I hope you can check out mine and follow me if you really like.

    http://paquetevistasbien.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. MNie to tu tylko brakuje jakiegoś pięknego wielkiego szala albo chusty;) A bluzka jest cudowna - uwielbiam takie:D Ty długonoga Ty;)

    ReplyDelete
  15. Faktycznie urocza ta tuniczka, bardzo delikatna :)

    ReplyDelete
  16. o jeju, ale masz chudziutkie nogi o.O
    cudownie wyglądasz w tym stroju!

    ReplyDelete
  17. To zestawienie jest po prostu genialne i idealne, bardzo mi się podoba, nic dodać, nic ująć, jestem pod wielkim wrażeniem !!

    ReplyDelete
  18. masz prześliczną bluzeczkę. :)

    ReplyDelete
  19. takich nóg nie zasłaniaj!:)) śliczny zestaw, bardzo Ci pasuje:)

    ReplyDelete
  20. wyglądasz świetnie, nogi masz do samego nieba, nieziemskie po prostu ;)

    ReplyDelete
  21. piękna stylizacja - buty są MEGA :)))

    ReplyDelete
  22. Szukam takich rajstop w przyzwoitej cenie ;p
    Są idealne ;p

    ReplyDelete
  23. bluzka jest genialna ;) i te rajstopy.. idelnie pasują.
    bardzo podoba mi sie Twój blog i na pewno zajrzę tutaj nie raz ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Ślicznie - tak kobieco, delikatnie i zwiewnie:-) Buty rewelacyjne!

    ReplyDelete
  25. łojezusie jaka boska koszula<3

    ReplyDelete
  26. love this awesome blouse so much!! and those tights are great^^

    http://udontthinktwice.blogspot.com/

    xoxo dear! :)

    ReplyDelete
  27. wow!! i really love your look, is amazing, especially the tights!!

    xx!

    ReplyDelete
  28. Świetnie się ubierasz, bardzo lubię twój styl ! Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  29. Bardzo podobają mi sie te rajstopy, są takie troszke inne ;p

    ReplyDelete
  30. Koronka ślicznie wygląda na tle czarnej spódnicy! A nogi masz po prostu idealne! Zazdroszczę!

    http://archiveofmystyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Torba fajna :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    ReplyDelete
  32. cu do wnie :) coraz bardziej mi się podobają Twoje zestawy :)!

    ReplyDelete
  33. I adore your boots and skirt, very chic, love them <3
    http://cupcakesandtreacle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. bardzo lubię takie romantyczne zestawy...koronka,zwiewność i groszki...ideał:))

    ReplyDelete
  35. u look adorable

    love
    delasheela.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Great !! I love the bluse + skirt !
    Plumeti always in !!

    ReplyDelete
  37. dziękuję za wszystkie miłe słowa i opinie! <3
    thank you, girls!


    @el_martina, Malena, w tych butach wszystkie nogi wyglądają na długie i smukłe :D
    @Panna Lemoniada, u szyi miała być muszka, ale w ostaniej chwili zepsuła się :|
    @luuuckyyy, jak wyżej ;)
    @Dillerka Czekolady, tych kropkowych rajstop mam dużo i noszę non-stop, jedne droższe, drugie tańsze, niestety te najtańsze z allegro są inaczej robione niż np. primarkowe, kropeczki trochę się gubią, a już nie wspomnę jak się pozaciągały :/

    całuję! :)

    ReplyDelete
  38. You look stunning dear! I adore your tights ♥

    Sabrina

    ReplyDelete
  39. Genialny outfit, bardzo mi się podoba :)

    zapraszam do mnie gabrielle-m.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. wzdycham do tych butów,idealne asos'owe cacka <3

    http://movesfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Zgrabniaro Ty!
    Wygląsz uroczo, piękna koszula do tego te super buciory i rajtki, które uwielbiam!
    Podoba mi się :)

    ReplyDelete
  42. wyglądasz niesamowicie! Poszukuję takich butów od dawna. Wiesz może gdzie oprócz Asosa można je dostać w przystępnej cenie?

    ReplyDelete
  43. Śliczna bluzeczka! Całość psują trochę rajstopy, góra jest taka lekka, a dół taki ciężki i przytłaczający. Myślę, że lepiej wyglądałoby z cielistymi rajstopami.

    ReplyDelete

wyraź swoje zdanie! zapraszam :)

express yourself! feel invited :)

""