27 April 2010

So fine


Poranny deszcz, zapach mokrej ziemi, kwitnących drzew, ciepło, jasno, zielono! Wystarczy porządnie się wyspać i świat staje się piękniejszy. Nawet zatkane ucho ma swoje plusy, zwłaszcza w pracy hehe :)) (mam jednak nadzieję nie wylądować u lekarza). Dziś wyprowadziłam na spacer nowe koturny. Nie chodziłam w takich butach od czasów liceum, czyli od wielu lat. Ostatnio buszuję po necie w poszukiwaniu naprawdę wysokich platform. Kolejne koturny na lato? Taaak!

Morning rain, the smell of wet earth and trees in blossom, warmth, brightly, green! Just sleep pretty good and the world becomes more beautiful. Even clogged ear has some pluses, especially at work haah (I hope don't end up with a doctor). Today I took a walk on the new wedges. I didn't walk that kind of shoes since the highschool, it means for many years:) Recently I'm looking for really high platforms. Another wedges for the summer? Yeah!

grey top /szara bokserka - Vila | powder pink tunic /bladoróżowa tunika - NY | studded blazer /ćwiekowana bluza - Atmosphere % | scarf  /chusta - vintage | leggings /leggi, bag /torba - no name | wedges /koturny - Atmosphere

41 comments:

  1. Gorgeous Outfit!!

    I love your Shoes :)

    You look amazing!

    ReplyDelete
  2. Koturny są super! Bardzo radośnie wyglądasz, zresztą cały zestaw jest bardzo pozytywny! Wyszło świetnie:)

    ReplyDelete
  3. pięknie!
    buty są fantastyczne:))

    ReplyDelete
  4. kolejny świetnie dobrany zestaw :) koturny wyglądają genialnie :)

    ReplyDelete
  5. wygladasz kwitnaco!!!! kolorystyka twoich ciuszkow bardzo w moim stylu! buciki mi sie tez pdobaja!

    ReplyDelete
  6. Oh, cała promieniejesz radością :) Ciekawe butki. No i zdrowiej tam :*

    ReplyDelete
  7. Podoba mi się xD skąd masz naszyjnik :) ? takiego szukam xD

    ReplyDelete
  8. zdrowia zdrowia:) ja to chyba się nie rozglądam za bardzo jak po sklepach chodze ,a Ty takie fajne rzeczy wynajdujesz:/

    ReplyDelete
  9. aaaaa buty są cudowne !! :) i ten lakier do paznokci - jest boski!.

    Bardzo w tym zestawie podobają mi się wartstwy, dłuższa i krótsza bluzka oraz połączenie kolorów - lekki róż z szarym wygląda świetnie.

    Baaaardzo mi się ten zestaw podoba:]
    A zapomniałabym- uwielbiam te chustki - mam takie w pięciu kolorach odziedziczone po mamie:)

    ReplyDelete
  10. mam wrażenie, że w tych butach masz 180 cm wzrostu :D cudnie!

    ReplyDelete
  11. Uwielbiam koturny a te twoje są cudowne :D i świetny outfit ;)

    ReplyDelete
  12. piękne masz te koturny. :) zachwycam się też chustą, jest prześliczna.

    ReplyDelete
  13. ja tam kocham koturny, nie rozumiem jak moglaś je na tak wiele lat porzucić! dobrze ci w nich!

    ReplyDelete
  14. AWESOME!!!! your studded jacket is sooooo cool! love your pink shawl too. love your style
    thanks for your comment
    mind for exchange link?

    XD nathalie
    natzcracker

    ReplyDelete
  15. Bardzo podoba mi się to, że cały zestaw oparty jest w sumie na trzech kolorach - czarnym, szarym i różowym, to wprowadza taką "czystosć", pomimo wielu detali. Pierwszy raz widzę szary lakier do paznokci :)
    PS Nie widać po Tobie tych WIELU lat :D

    ReplyDelete
  16. buty są fantastyczne! torebka, lakier świetnie razem wyglądają :)

    ReplyDelete
  17. bardzo dopracowany każdy szczegół! Świetne koturny i "gipsowy" lakier :)Dodaję do swojej listy blogów :*

    ReplyDelete
  18. ja dopiero od niedawna się przekonałam do tego rodzaju butów:)

    Twoje mają w sobie dużo uroku, i świetnie komponują się z resztą zestawu:) super!

    ReplyDelete
  19. beautiful look! I love the shoes too

    ReplyDelete
  20. jak rock'owa wokalistka. i like it !

    ReplyDelete
  21. Fajne buty, leggingsy:) i ogółem fajny look!

    ReplyDelete
  22. Great outfit, love your shoes!

    Love from Tweet

    x

    ReplyDelete
  23. hej! dziękuję Wam bardzo kochane
    thanks dears :*


    niestety moje ucho to chyba coś poważniejszego, heh, dziwne, nie boli w ogóle

    Suska, naszyjnik bodajże primarkowy :) takie łańcuszki różnej grubości z serduszkiem i krzyżykiem
    Sandrula, kupuję na necie głównie! w PL w ogóle nie mam czasu/nie chce mi się łazić po sklepach, za to jak jestem w Niemczech to obłowię się w Primarku :P i czasem wpadnę jeszcze do jakichś sieciówek ;)
    Addicted, moja chusta też jest wyciągnięta z szafy mamy :) mam jeszcze kremową i obie bardzo lubię ;)
    Basia, haha, co za celność! mam własnie jakieś 1,8 w nich (pewnie nawet więcej). śmieję się wtedy, że jestem wyższa od mojego faceta, który notorycznie się garbi, dobry sposób na jego szybkie wyprostowanie :D
    Patrycja Antonina, też tego nie rozumiem :D

    jeszcze raz dziękuję!

    ReplyDelete
  24. Amazing look! Love the tshirt! Kiss

    ReplyDelete
  25. Ależ ja Ci zazdroszczę tej chusty...

    ReplyDelete
  26. Ah, those wedges are so cool! And i want your leggings!

    ReplyDelete
  27. love this look
    good mix of layers and textures
    love your blog, keep it up!!
    thanks for sharing as always
    and thanks for the lovely comments, darling!

    -cma
    COSMICaroline.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Great layering and mix of colors. Especially loving the leggings/wedges combo.

    ReplyDelete
  29. You look really cute! Love the pink in this outfit.

    http://initialed.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Thank you so much for your sweet words it made me feel alot better.

    Wow hun those wedges are awesome and I totally love your outfit very well styled as always big kisses

    ReplyDelete
  31. Rewelacyjnie! Wszystko bym Ci zabrała ;)

    ReplyDelete
  32. hehe, ale to dopiero strzał ;) i metoda na faceta godna opatentowania! ;)

    ReplyDelete
  33. These shoes are incredible! Love your blog - you always look *FABULOUS*!!

    Charlotte x

    The Style Rail

    ReplyDelete

wyraź swoje zdanie! zapraszam :)

express yourself! feel invited :)

""