23 March 2012

Pastel and pleated



Rok temu wzdychałam do lekkich plisowanych spódnic od Chloe. Zachwycił mnie wtedy ich eteryczny charakter, rozbielone pastelowe kolory, wdzięk i lekkość z jaką frunęły nad wybiegiem. Modelki wyglądały jakby urwały się z lekcji baletu, tylko pointy zamieniły na szpilki. Cóż, nie każdy ma modelową sylwetkę, więc kombinuje inaczej. Jeśli nie baletki, to może bardziej zawadiacko? Sznurowane obcasy, krótka kurtka, do tego turkusowy pierścień (właściwie w tym sezonie miętowy, przecież musi być modnie! ;), metaliczna obroża na szyję i można ruszać na podbój miejskich chodników ;)

About a year ago, I was seduced by Chloe's light pleated skirts. I was delighted their essential character, lovely pastel colors, the grace and lightness they flew over the runway. The models looked as they had just came out of ballet's lessons, but they turned the flats to heels. Well, not everyone has the model's figure, I combine the other way. If not ballet points, perhaps more rakishly? Lace-up heels, short jacket, turquoise ring (actually, a mint ring, it must be fashionable! ;), metallic choker on the neck and you can go to conquer city pavements ;)

vero moda jacket /kurtka | sh top | amisu, new yorker boots /botki | atmosphere bag /torba | vila skirt /spódnica | kaphall choker /kolia

59 comments:

  1. bardzo spodobał mi się ten outfit, z resztą jak zwykle ♥

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. bosko! przez Ciebie i ja zacznę wzdychać do takich spódnic

    ReplyDelete
  3. the rose pink skirt is so pretty with your leather jacket! i discovered you on chictopia today and just wanted to say hi! :)

    it would make me happy if you visited too!
    pandaphilia style

    ReplyDelete
  4. spódnica jest obłędna! wyglądasz super :)

    ReplyDelete
  5. świetnie wyglądasz! ;DD podobają mi się takie połączenia ;D

    ReplyDelete
  6. prześliczna spódnica! też mi się marzy plisowana, ale jeszcze dłuższa niż Twoja ;)

    ReplyDelete
  7. plisy mi się kojarzą tak dziewczęco, że uwielbiam tą spódnicę całym sercem :)

    ReplyDelete
  8. śliczny kolor, marzy mi się taka!:)

    ReplyDelete
  9. cudowna spodnica, bardzo spodobala mi sie rowniez kurteczka!

    ReplyDelete
  10. Piękna spódnica !
    Bardzo fajnie wyglądasz :))

    :*

    ReplyDelete
  11. uwielbiam takie połączenia! Genialna spódnica! ;)

    ReplyDelete
  12. pięknie wyglądasz w takim zestawieniu!

    ReplyDelete
  13. ja osobiscie uwielbiam wszystkie chloe kolekcje, pieknie wygladasz i piekny masz pierscionek !!!!

    ReplyDelete
  14. świetnie wyglądasz, piękna spódnica ! :)

    ReplyDelete
  15. love this look so much! I `m following you now.
    kisses

    ReplyDelete
  16. Your pleated skirt is so lovely! Not only do I love the color but I like the whole outfit. The boots and jacket make the skirt a little bit edgier. Have a great and stylish weekend!
    XOXO

    ReplyDelete
  17. cudowna spódniczka i pięknie Ci w tej fryzurce:)

    ReplyDelete
  18. Twoje rockowe połączenie jest 100 razy lepsze od tych eterycznych. A spódnica boska.

    ReplyDelete
  19. Uwielbiam mocne połączenia z delikatnymi rzeczami, spódnica i cała reszta idealnie ze sobą współgrają :)

    ReplyDelete
  20. wow <3
    normalnie jesteś moją inspiracją! :)

    ReplyDelete
  21. Świetny zestaw:)Spódnicy zazdroszczę;)

    ReplyDelete
  22. o jezusie, przepięknie! ja jestem zakochana w zwiewnych plisowanych spódniczkach i już chyba DAWNO żaden trend nie podobał mi się aż tak bardzo! :)

    ReplyDelete
  23. plisowane spódnice są cudowne, a ta już całkiem jest genialna. super kolor. i bardzo fajne zestawienie.
    A.

    ReplyDelete
  24. Plisowane spódnice to coś, do czego również wzdycham! Sama znalazłam ostatnią w second handzie taką pudrową. Była odrobinę za długa, ale już czeka sobie cierpliwie na skrócenie. Tylko ja się jej nie mogę doczekać! :P
    a wracając, piękne masz to połączenie z kurtką.

    pozdrawiam ślicznie!
    hania :)

    ReplyDelete
  25. świetna spódnica! cudownie sie w niej prezentujesz

    ReplyDelete
  26. Cudowna!!! Ja mam szarą, ale jakoś rzadko ją noszę, muszę się chyba od nowa przekonać do spódnic, bo ostatnio hołduję głównie spodniom i leginsom :)

    ReplyDelete
  27. chic outfit! love the skirt and boots. xx

    http://www.theprovocativecouture.com/

    ReplyDelete
  28. rewelacyjny set:) świetna spódnica;)

    ReplyDelete
  29. boszesz ty mój, jak mnie się podoba kolor Twojej spódnicy:3

    ReplyDelete
  30. ale piękna spódnica!!! teraz będę na taką chorować...;) całość super! pierścień miętowy wiadomo, że musiał być:D

    ReplyDelete
  31. It is a really cute skirt.

    xoxo
    B* a la Moda

    ReplyDelete
  32. rewelacyjny set! zazdroszczę spódnicy! :)

    ReplyDelete
  33. fantastyczna spódnica! :)
    pozdrawiam
    Karola

    ReplyDelete
  34. Biżu oraz buty są genialne :)!

    ReplyDelete
  35. zakochałam się w tej stylizacji !! świetna spódnica <3

    ReplyDelete
  36. Hej ;)
    Na początku chciałabym napisac, że jestem fanką Twojego bloga (mysle że jedną z wielu). Zawsze czekam na nowe posty i zauważyłam, że bardzo często do swoich zestawów ubierasz bransoletki.
    Niedawno założyłam blog o bransoletkach, które sama wykonuję. Można wybrać wzór, kolor sznurków itd. Zachęcam do obejrzenia i ewentualnego zamówienia :)

    http://bransoletki-makramowe.blogspot.com/

    Pozdrawiam, Ziutek ;)

    ReplyDelete
  37. swietnie wygladasz:) najbardzije podoba mi sie spodnica:)

    ReplyDelete
  38. Love this outfit. Beautiful jacket.
    http://halielandry.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Przepiękna spódnica :)

    Miłego weekendu!

    ReplyDelete
  40. ojej, uwielbiam tą spódnicę piękne, delikatna!

    ReplyDelete
  41. 先日大台ヶ原へのお出かけにリュックを忘れたのを思い出して途中Sports DEPOでthe north faceリュックを買いました。the north face バック以前の持っている物は古くなり色あせて見栄えが悪かったので思い切って、少し派手気味のノースフェイス 靴赤が入った物ですが以前買ったトレッキングウェアーと似合うのではと思っていますノースフェイス

    ReplyDelete
  42. świetna stylizacja ;)) Masz super styl! Zapraszam do mnie ;**

    ReplyDelete
  43. Witam serdecznie,

    nazywam się Ania i reprezentuję sklep internetowy www.eobuwie.pl.

    Chcielibyśmy nawiązać z Panią współpracę. Nasz sklep prowadzi specjalny Program Partnerski, skierowany do osób takich jak Pani. Dzięki niemu może Pani zarabiać za każdym razem, kiedy Pani fan zrobi u nas zakupy.

    Jak może Pani nas zareklamować? Mamy dla Pani kilka propozycji. Może Pani umieścić zdjęcie naszych produktów, wspomnieć o naszym sklepie w publikowanym tekście lub napisać o naszym produkcie i umieścić w artykule bezpośredni link. Może Pani także umieścić na swojej stronie banner sklepu eobuwie.pl

    Ma Pani jakieś inne pomysły na promocję? Proszę opowiedzieć nam o tym, jesteśmy otwarci na różne propozycje.

    Proszę zapoznać się ze szczegółami naszego Programu Partnerskiego tutaj:
    http://www.eobuwie.com.pl/Program-Partnerski-cabout-pol-6.html

    Nasz e-mail: partner@eobuwie.com.pl

    ReplyDelete
  44. I love this look! thank you for your comment on my blog. if you want we can follow each other ;)! let me know!

    http://cristinasurdu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. I like this article,and i also recommend an article,what is icariin .

    ReplyDelete
  46. Kocham pierścionki z turkusowymi kamieniami <3

    ReplyDelete

wyraź swoje zdanie! zapraszam :)

express yourself! feel invited :)

""