07 June 2011

Wild roses

 
Pamiętacie, niedawno wspominałam o świerszczu, który zamieszkał sobie gdzieś u mnie w biurze. Dziś dał koncert! Hah, siedzisz sobie nad papierami, a tu taka przygrywka. Świetne uczucie. Prawie jak w trawie :P Oj tęsknię za prawdziwymi sielskimi wakacjami. Kończysz szkołę i masz 2 miesiące wolnego.. gdzie te cudowne czasy?! Pocieszam się weekendami u rodziców, w zielonym ogrodzie, z czterema kotami, z rechotem żab i mleczną drogą nad głową. Pominę temat komarów :P W takim nieco romantycznym nastroju zaprezentuję się w różanej spódniczce. Trochę o niej zapomniałam, ato taka miła odmiana od szortów i spodni ;)

Last time I mentioned about a cricket in my office.. So today he played a concert! Yay, I was sitting over the papers, and I can hear this lovely prelude. Great feeling. I miss the real idyllic holiday. The times when I was finishing school and have 2 months off were wonderful! Now i love to go to my parents at weekends, take a breath in a green garden, with my four cats, with croaking frogs around, and the milky way over my head. In that romantic mood I present you the outfit with roses printed skirt. I like this girly look, but I must said, I forgot that I have this skirt in my closet ;)

http://farm3.static.flickr.com/2343/5808534315_9541340ab0_b.jpg
http://farm6.static.flickr.com/5313/5809098228_6b18d3210d_z.jpg
http://farm6.static.flickr.com/5279/5808534551_afd9daeb8b_z.jpg
http://farm3.static.flickr.com/2242/5809097906_44fe1ae8f0_z.jpg
http://farm4.static.flickr.com/3126/5809096948_05b28f449f_b.jpg
http://farm4.static.flickr.com/3657/5809096558_4d50fa9f87_b.jpg
top: h&m | skirt: f&f, tesco | belt, bag: secondhand | wedges: no name, allegro | ring: opia | 
bracelets: no name, random shop

56 comments:

  1. Wow, super wyglądasz!
    Jestem tu już drugi raz i przekonałam się - obserwuję:)

    Zapraszam w wolnym czasie do siebie;*

    ReplyDelete
  2. świetna spódniczka... :) bardzo podobają mi się też Twoje buty! rewelacja! :) pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. genialnie! wszystko z sobą idealnie współgra:) spódniczka, bluzka, biżuteria ta torebka i buty- zakochałam się w tym zestawie:D

    ReplyDelete
  4. Love your skirt and your bracelet! xxxx

    eloisedephotography.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. I love your nails colour!!!!

    you looks so sweet!!!

    xoxo

    LB

    ReplyDelete
  6. Świetny duet bluzki i spódniczki !

    ReplyDelete
  7. a mnie cykanie ćwierszczy zawsze irytuje ;p
    nie jestem przyzwyczajona do takich odgłosów chyba ;) mieszchuch ze mnie ;D

    pięknie wyglądasz. tak lekko! top wygląda bardzo ciekawie.

    ReplyDelete
  8. e Ty masz chudziutkie nóżki ;p

    ReplyDelete
  9. pięknie wyglądasz! ładny fason bluzki:)

    ReplyDelete
  10. jaka cudna spódniczka! ;o ślicznie wyglądasz ;) pozdrawiam ;)*

    ReplyDelete
  11. kiecka boska, nie wolno o niej zapominać ! ;)

    ReplyDelete
  12. this outfit is so adorable!great look, it looks romantic! :)

    www.christinebalram.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. piękny zestaw! a ta torebeczka jest przesłodka

    ReplyDelete
  14. łaa... jestem zawsze strasznie podjarana kiedy odrykwam nowy swietny blog ! i ten taki jest !

    Zapraszam do siebie margaret-j

    ReplyDelete
  15. the skirt is so nice! really love it :)
    xoxo, saskia
    http://www.lovemins.com

    ReplyDelete
  16. dzisiaj zwąchałam, że w f&f zaczynają się przeceny, więc muszę tam jak najszybciej dotrzeć :D

    ReplyDelete
  17. TA KIECKA JEST Z TESCO?! Nie no... Muszę częściej zaglądać tam chyba. Torebeczka dodaje klimatu :)

    ReplyDelete
  18. You have such a cute style, love the styling of this outfit! The belt is perfect & so are the accessories! I was looking at your other posts & I especially love all your necklaces, want them too :) Thanks for your lovely comment, I'm following you now :)

    Have a great day!

    xoxo
    Alicia

    ReplyDelete
  19. cudowna stylizacja!!! wyglądasz pięknie!

    ReplyDelete
  20. Hello there!
    What a great blog you've here!

    You can also follow my blog - aliceheide.blogspot.com

    Take care.
    AliceH.

    ReplyDelete
  21. I'm in looove with that floral skirt! I think I have a switch on florals this season! :))
    xo

    ReplyDelete
  22. ojej, ale miło znaleźć kogoś tak dobrze ubranego w Rzeszowie, bo trzeba przyznać to rzadki niestety widok ;-) Dzięki, że napisałaś ;-**

    ReplyDelete
  23. bardzo fajnie wyglądasz, świetna spódniczka :)

    ReplyDelete
  24. Spódniczka!!!!!Ciężko znaleźć mi spódnicę w kwiatki, która mi się podoba, jest ich dużo, ale nie każda mnie przekonuje, a Twoja naprawdę jest świetna! :)

    ReplyDelete
  25. the top is really unique! Perfect outfit.

    ReplyDelete
  26. bardzo ładnie wyglądasz! spódnica świetna:)

    ReplyDelete
  27. I like your style. :) I am following you now :)

    ReplyDelete
  28. Spódnica rewelacyjna na takie upalne dni :d

    ReplyDelete
  29. piękne bransolety

    ReplyDelete
  30. Śliczny zestaw:) Świetna torebka i buty:)

    Zapraszam do mnie:)
    http://nikitasfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Ajjj gdybym była szczuplejsza to oddałabym nerkę za tą spódniczkę :D Ja też pocieszam się weekendami u rodziców (na co dzień zaś oglądam podwozia samolotów :D)

    ReplyDelete
  32. Piękny ma deseń i kolory ;)

    ReplyDelete
  33. Super zestaw! W spódnicy powinnaś się pokazywać częściej ;) Bardzo podoba mi się zestawienie jej z luźną bluzką!

    ReplyDelete
  34. Dawno nie widziałam tak ślicznej kwiecistej spódnicy :) ja ją chcę!
    Świetnie wyglądasz, tak uroczo i dziewczęco :)

    ReplyDelete
  35. świetnie wyglądasz i masz przeuroczą torebeczkę :)

    ReplyDelete
  36. Świetna biżuteria! <3

    ReplyDelete
  37. Śliczna spódniczka, bardzo dziewczęco :)

    ReplyDelete
  38. thank you so much for your lovely comment! this outfit is perfect. I adore your floral skirt!
    X

    ReplyDelete
  39. Pięknie wyglądasz!
    Niesamowicie podoba mi się zestawienie spódnicy właśnie z tą bluzką. Lepiej wybrać nie mogłaś :)

    ReplyDelete
  40. Beautiful spring outfit! The floral skirt is so eye-catching!

    invasionista

    ReplyDelete
  41. świetna spódnica i bluzka!
    a co do świerszcza to pomyśl, że ja mam tak ciągle w pokoju. Mam jaszczurkę, która się nimi żywi i ciąglę grają. A mam ich np. 100 ;D

    ReplyDelete
  42. Wyglądasz po prostu ślicznie :)

    ReplyDelete
  43. ojj uroczy zestaw :) I świetne dodatki :)
    kiss :)

    ReplyDelete
  44. Cudowna spódnica i bluzeczka:)

    http://cornersofthefashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Bardzo podoba mi sie ten zestaw! No i oczywiscie twoje nogi- niesamowite!!!

    ReplyDelete

wyraź swoje zdanie! zapraszam :)

express yourself! feel invited :)

""