26 April 2011

One time classic, please


Witam Was po świątecznym leniuchowaniu ;) Jak spędziliście te dni? U mnie tradycyjnie, jak zwykle przed było dużo krzątaniny i przygotowań. Obowiązkowe malowanie jajek, robienie stroików, cukrowe baranki, jajeczka, wielkanocne babki, zapach rzeżuchy i smak białego barszczu ze święconką. W ostatniej chwili przypomniałam sobie o starym nieużywanym koszyczku, do którego posadziłam wykopane z ogrodu kępki trawy i stokrotki. Głupio zabrzmi, ale urzekło mnie to moje dzieło :P  W święta ubrałam się klasycznie: botki, trencz i malutka torebka. Pod płaszczem znana sukienka i rajstopy w kropki. Udało mi się wyciągnąć brata na zdjęcia, więc  możecie mnie zobaczyć i ocenić. Niestety moje włosy nie wytrzymały 'deszczowej' atmosfery i trochę sfiksowały ;) Jestem bardzo zadowolona z płaszcza (primarkowy zakup), dobra długość rękawów (zwykle są za krótkie), miękki materiał coś jak zamsz/welur, ładny kolor i nawet mam w nim talię ;) Widać i w sieciówkach trafiają się smaczne kąski.

Hello there! How you spent the Easter time? In my tradition, there is a lot of busyness during the Holy Week. We're painting eggs, making decoration, buying sugar lambs and chocolate eggs, sowing cress, baking Easter cakes. On the Easter morning we have a white borscht with eggs, meet and cake for breakfast. At the last moment I made a green wicker basket, with tufts of grass and daisies. Silly sounds, but I'm proud of it! :P And what I wore on Sunday: block heel boots, trench coat and a small purse. Under the coat I've got a "shredded" dress and dotted tights. Thanks to my brother you can see some pics of this set below. I must said that I'm very pleased with this coat (purchase in Primark), good length sleeves (usually too short), a soft fabric - something like suede/velvet, pretty good color and even I've got slim waist in it ;) even in the fast-fashion store can be found something really great.



http://farm6.static.flickr.com/5024/5658123095_96ed353043_b.jpg
http://farm6.static.flickr.com/5186/5658697224_6463856083_b.jpg
http://farm6.static.flickr.com/5143/5658697530_bfcfd6902f_z.jpg
http://farm6.static.flickr.com/5308/5658122755_8975eca2d5_z.jpg
http://farm6.static.flickr.com/5109/5658123479_9e3e3031d8_b.jpg
coat: atmosphere | boots: asos | dress: h&m | purse: vintage | scarf: secondhand

48 comments:

  1. Całość rewelacyjna, ale buty - <3!!!!!!

    ReplyDelete
  2. swietny plaszcz,pieknie wygladasz!

    ReplyDelete
  3. Czemu sukienki nei widać lepiej?
    Buty i trencz boskie :D

    ReplyDelete
  4. Wow! You are like a Kinder Surprise! All calm colors outside and such a pretty collection of colors in the inside! :)
    xo

    ReplyDelete
  5. szkoda że tylko jedno zdjęcie z rozpiętym płaszczem, bo tam się pod nim ciekawie dzieje...

    :)

    ReplyDelete
  6. Całość super! Świetne buty ♥

    ReplyDelete
  7. dzięki <3

    aj niestety, foty były na szybko, zdjęcie z rozpiętym płaszczem zrobiłam już samowyzwalaczem ;)

    ReplyDelete
  8. a great jacket - I love all of your layers, so pretty!

    ReplyDelete
  9. cudne buty!
    a pod spodem widzę niesamowitą kolorystycznie sukienke - cudna!
    no i ten konik na biegunach :))

    Pozdrawiam,
    rudsini.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. ładny zestaw, buty wywołują we mnie takie miłe uczucie, bo też takie mam, tyle że nie umiem chodzić w nich ;p

    ReplyDelete
  11. Pięknie wyglądasz w tym nowym płaszczu :)

    ReplyDelete
  12. płaszcz idealny, wyglądasz w nim świetnie. botki też super:))

    ReplyDelete
  13. Kocham Twoje nogi! :)
    Idealne buty...

    ReplyDelete
  14. Wszystko genialne, a płaszczyk i buty chętnie bym ukradła :D

    ReplyDelete
  15. świetnie wyglądasz:) bardzo ładny płaszczyk a Twoje nogi w takich kreacjach wyglądają bosko :-)

    pozdrawiam!:)

    ReplyDelete
  16. Świetny płaszcz! I w ogóle cały zestaw:)

    Zapraszam do mnie:)
    http://nikitasfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Płaszcz, rajstopy, buty <3 ;)

    ReplyDelete
  18. Pozdrawiam piękną miłośniczkę kotów ! :)

    ReplyDelete
  19. ...bo to jest baran, tylko ja durna koza jestem i pomyliło mi się, że kozę to ja w nos całowałam, a z baranem się wdałam w konwersację ;)

    Co do Twojego zestawu, to czemu nie mogę być oryginalna i napisać, że coś mi się nie podoba?! Podoba mi się wszystko, a najbardziej Twoje nogi i buty!

    ReplyDelete
  20. strasznie mi się podoba ! Twój trencz jest genialny !

    ReplyDelete
  21. ślicznie :]
    Super blog dodałam go do obserwowania i liczę na rewanż :]

    ReplyDelete
  22. I've enjoyed to read about your Easter tradition....I'm Italian ...we do the same exept white borscht with eggs ....

    come for a visit, and if you like sign as follower...I'll do back

    ciao Ave

    ReplyDelete
  23. Haha, powiedziała ta co ma sama nogi prosto do nieba ;D A szorty wyszukałam na allegro - też je lubię bardzo ;))

    Zestaw rewelacyjny, szczególnie zakochałam się w butach z asosa, takie są piękne <3 No i podoba mi się bardzo jak masz tak włosy. ;) Płaszczyk jest przepiękny - świetny zakup, sama bym taki chciała :)) Świetny zestaw Kochana! :***

    ReplyDelete
  24. o nie jaki ładny płaszczyk... super :) pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  25. Dziękuję ! Wszystko super połączone, baaardzo mi się podoba :)

    pozdrawiam

    ReplyDelete
  26. Świetne masz buty :) I ogóle ekstra
    Dodaję do obserwatorów i liczę na to samo.

    ReplyDelete
  27. super :) dużo się dzieje, jest co podziwiać :)
    te buty naprawdę robią wrażenie, ale nadal obcas mnie przeraża ;)

    ReplyDelete
  28. O kurde, kurde, kurde! I tyle. Bo mnie zawsze zatyka, jak do Ciebie zaglądam. Wyglądasz jak gwiazda (w najlepszym tego słowa znaczeniu). No, a miało być tylko "kurde". :D

    ReplyDelete
  29. sukienka świetna ! też miałam ją kupić gdy była na promocji ,ale się zgapiłam : ( wyglądasz w niej bardzo ładnie.

    ReplyDelete
  30. Szkoda, ze sukienki nie widac, bo wydaje sie cudna:)

    ReplyDelete
  31. Masz cudne, zgrabne nogi! :) Trenczyk nie do końca moja bajka, za to sukienka wydaje się naprawdę ciekawa. :)

    ReplyDelete
  32. dziękuję!:)
    św8ietnie wyglądasz!

    ReplyDelete
  33. te buty są cudne <3 bardzo fajne kolorki!

    ReplyDelete
  34. Flawless in that trench! The colors on that dress are super pretty!
    xx
    Hot Pink Day

    ReplyDelete
  35. WOW!
    Stylowy look :)
    Bardzo fajny płaszcz.

    ReplyDelete
  36. ale piekne nogi! super plaszczyk i buty!

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Mam słabość do trenczy-piękny!Wogóle cały outfit podoba mi się i fajnie się na Tobie prezentuje:)

    ReplyDelete
  38. Przecudowna warstwowa sukienka!!! :D Świetnie komponuje się z trenczem.
    Zapraszam na gwai.pl
    Gwai.

    ReplyDelete

wyraź swoje zdanie! zapraszam :)

express yourself! feel invited :)

""