14 April 2011

The grass was greener


Niesamowite, na ile kwiecień sobie pozwala. Jednego dnia marne 5 stopni, następnego o tyle samo więcej. Chyba najbardziej życiowy miesiąc - czasem słońce, czasem deszcz ;) Dotrzymuje słowa jak żaden. Wczoraj, kiedy robiliśmy te zdjęcia (w końcu!), na zmianę padało i przejaśniało się. Czekałam na cieplejszą porę, aby wreszcie w pełni cieszyć się tym koralowym blezerem. Wcześniej pokazywałam go na początku marca. Na nogach mam buty, na którym punkcie trochę mi odbiło. Mój chłopak śmieje się, że zajmują pół zdjęcia ;) Coś w tym jest, mają najgrubszy obcas spośród reszty mojego bucianego towarzystwa. I pewnie najwyższy! Haha, przyznam się, że przeklinałam pierwsze kroki, odzwyczaiłam się od takich wysokości. Teraz kiedy wskakuję w ośmiocentymetrowe kopytka, czuję jakbym chodziła w balerinach! :P 

Amazing, how this April allows himself. One day is 5 degrees, the next time is about 5 more. Perhaps the most practical living of all months - sometimes sun, sometimes rain ;) keep his word like no other. Yesterday, when we took these pictures, it was raining and brightening up alternatively. I waited for a warmer season, to finally fully enjoy that coral blazer. Previously, I've showed it in the beginning of March. These block heeled shoes I have on my feet, are my little treasures now. I'm nuts for them! My boyfriend laughs that they occupy a half of the pic :) Something's up, they have the thickest heels among the rest of my shoe company. And probably the highest! Haha, I must confess that I cursed the first steps, lost the habit of such height. Now when I jump into my 8cm wedges, I feel like I walked in flat ballerinas! :D

http://farm6.static.flickr.com/5028/5619628311_ce9726ddf5_b.jpg
http://farm6.static.flickr.com/5261/5619627729_ba3bb3fcb4_z.jpg
http://farm6.static.flickr.com/5265/5620217266_cf0499d281_z.jpg
http://farm6.static.flickr.com/5189/5620218318_c8ab6b1087_z.jpg
http://farm6.static.flickr.com/5150/5619628479_87e2133de9_z.jpg
http://farm6.static.flickr.com/5064/5619628025_d9a53b1490_b.jpg
coral blazer: vintage, my mom's | chuncky heel boots: asos.com | leopard print tunic: secondhand | belt: CK, secondhand | bag, ring: primark


Mam jeszcze coś dla niezorientowanych w zakupach na Asos.com: strona ze wskazówkami.
Wystarczy kliknąć na obrazek :)

http://farm6.static.flickr.com/5027/5620370090_faeab50786.jpg

Może przyda się komuś, kto jeszcze nie połapał się w tym całym zamawianiu ;]

47 comments:

  1. jestem zachwycona Twoją marynarką!

    ReplyDelete
  2. Butów zazdroszczę! Wygodne? :)

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. zazdroszczę ci butów koszmarnie! są wspaniałe, chciałam w taupe.

    ReplyDelete
  5. charlotte, na początku nie mogłam zrobić kroku! chciałam odsyłać i narzekałam :P teraz jest ok, choć nie na szybkie i dlugie trasy.
    patryszja, też chciałam taupe! później zniknął rozmiar, w koncu wzielam czarne ;)

    ReplyDelete
  6. You look awesome! I love love love your dress and the coral color of the coat! So lovely!
    xox

    ReplyDelete
  7. wyglądasz rewelacyjnie! zdjęcia są piękne, a buty super!

    pozdrawiam
    http://mikalafashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Piękne, tak myślałam, że cięzko w nich bedzie chodzić :/

    ReplyDelete
  9. I love the coral cardi over animal print. And you have some amazing legs!

    http://fashiondivamommy.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Piękna stylizacja - super blezer!

    ReplyDelete
  11. fajny cardigan:) i instrukcja asosa jest, widze ze przydaly sie i moje tips'y z mensside.blogspot.com:)

    ReplyDelete
  12. SZALEŃSTWO!
    Twoje buty od teraz będą mnie po nocach prześladować!
    Są piękne, cudne, dizajnerkie, GENIALNE po prostu!

    ReplyDelete
  13. ależ zgrabne nogi ! śliczny zestaw . Podoba mi się sweter !

    zapraszam do konkursu na www.pozerki.blogspot.com

    pozdrawiam

    ReplyDelete
  14. Mam te buty i noszę je okropnie rzadko. Dla mnie są za wysokie, nie ma platformy i się męczę w nich. Musiałabym potrenować ;) Śliczny blazer :)
    hah, widzę że instrukcje asosa na blogach coraz popularniejsze :)

    ReplyDelete
  15. jejku jesteś wielka!
    dla mnie asos to czarna magia, a teraz proszę bardzo olśnienie! hehehe:)
    no i masz te boskie buty które widziałam u Karen, aaa, ile w sumie kosztowały?:D

    ReplyDelete
  16. ja nadal nie opanowałam sztuki chodzenia na platformach,a co dopiero na takim słupku ;)
    ale buty wyglądają bardzo ciekawie. kolor sweterka super ;)

    ReplyDelete
  17. dziękuję! thanks!

    Style-Spy-Blogger, dokładnie! :) spotkałam się z tym problemem dawno temu, kiedy paypal to była czarna magia, zobaczyłam Twój wpis u Adama i pomyślałam, że dobrze będzie o tym wspomnieć ;)
    Sanna, widziałam je u Ciebie, od razu przyszło mi na myśl: qrcze, Zuza na pewno daje w nich radę! dobrze wiedzieć, że nie mam 'lewych' nóg i innym ta wysokość też sprawia trudność. A Adam zainspirował mnie instrukcją do Asosa, świetna sprawa! pomyślałam, że skoro mam asosową reklamę, fajnie będzie zrobić mały podręcznik zakupowy ;)
    Lumpexoholiczka, oj uparłam się na nie ;) załapałam się na przecenę, kosztowały ok. 50F, teraz znów widzę je po 70.
    Rabit Hole, słupek jest bardzo stabilny, ale wiesz, czasem wolę moję 4cm platformy :P

    ReplyDelete
  18. Przepiękny kolor sweterka ! i te twoje chudziutkie nogi... aaa ! oddaj je ! O.o

    marvelous-colors.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Love your blazer dear.amazing colour:-)

    ReplyDelete
  20. Sukienka i sweter to idealny duet! Cudne zdjęcia!

    ReplyDelete
  21. zakochałam się w tych butach, ale według mnie wyglądają świetnie tylko ze spodniami

    ReplyDelete
  22. bardzo ładny outfit:) o, przydadzą mi się te wskazówki dotyczące zakupów w asos:))

    ReplyDelete
  23. Pięknie wyglądasz:) Absolutnie wszystko mi się podoba:)

    Zapraszam do mnie:)
    http://nikitasfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Jak mi się te buty podobają, to pojęcia nie masz! Piękne są! ;)

    ReplyDelete
  25. ten blazer jest przepiękny i pierścionek w kształci serca cudny ;)
    masz świetny blog i fajne stylizacje na pewno będe częstym gościem na tym blogu ;)

    zapraszam do siebie

    http://sayyoudontloveme.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. great look dear!! <3 the shoes are lovely!

    http://mischeldoublew.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. These shoes go with everything, perfection on you!

    ReplyDelete
  28. Pięknie wyglądasz, Ty i Sanna ratujecie kolor pomarańczowy, jest go tak dużo ostatnio a dopiero drugi zestaw z pomarańczowym mi się podoba ;)

    ReplyDelete
  29. bardzo fajna torba ;)
    PS. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu :)

    ReplyDelete
  30. ohhhh buty bym Ci zabrała:D sukienka też super:)

    ReplyDelete
  31. Piękny blazer i boskie buty!

    <3
    www.kasiabelhadri.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Podziwiam stylizacje.
    Zapraszam do mnie:

    nicolemlotkowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Czaję się na te buty i czaję. Nie mogłam znaleźć czarnych koturn więc teraz chcę te! Na ebay mi sprzątneli z przed nosa, a na asosie ciągle się czaję aż zwolni się mój rozmiar. Powiedz mi szczerze są wygodne? Piszą, że mają 12cm obcasa i tylko 2cm platformy:(

    ReplyDelete
  34. your style I like it! I will look to you for ideas)))

    I'd be happy if you want to visit my blog

    ReplyDelete

wyraź swoje zdanie! zapraszam :)

express yourself! feel invited :)

""