29 September 2010

Remember the time...


Dopasowany dół, luźna góra - ulubione zestawienie. Do tego mega kopyto-wysmuklacze, czyli wielkie platformy i prawie sięgam... żywopłotu sąsiadów :P
Pokochałam platformy, chciałabym ich więcej i więcej!

Fitted bottom, loose top - my favorite match. Plus these big hoof-platforms making you so slender and I almost reach the... neighbor's hedgerow :D 
I felt in love with platforms, I want them more and more!


http://farm5.static.flickr.com/4146/5033922495_5c4c92bb69_z.jpg
velvet jacket /żakiet - vintage | floral top - H&M
skinnies /rurki - Denim co
wedges /koturny, backpack /miniplecak - Primark
http://farm5.static.flickr.com/4130/5034531116_77ab09396e_b.jpg
http://farm5.static.flickr.com/4085/5034541292_d5b2b7991a_b.jpg

31 comments:

  1. Ja pokochałam te koturny, choć jeszcze zadnej pary nie kupiłam, bo ta nie, a taka juz ktos ma, tu nie ma rozmiarów, a tam mnie ktoś przelicytował:D

    ReplyDelete
  2. podobają mi się bardzo takie buty, ale ja w nich sięgałabym nie tyle żywopłotu, co dachu :) heheheh

    ReplyDelete
  3. pięknie,choć nie lubię tych koturn ;)

    ReplyDelete
  4. koturny sa idealne!
    moim marzeniem sa te topshopowe :)
    swietny zestaw <3

    ReplyDelete
  5. Ja tam uwielbiam Twój plecak!! Bossssski!

    ReplyDelete
  6. Pięknie, te buty są fantastyczne w wielu opcjach:)

    ReplyDelete
  7. super wyglądasz, dopasowany dół z luźną górą wygląda świetnie i bardzo korzystnie, wydłuża Ci nogi, koturny i mini plecaczek - boskie:)

    pozdrawiam
    http://mikalafashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Świetnie wyglądasz, oj podoba mi się cały zestaw. Żakiet rewelacja, a takie buty podobają mi się u kogoś, ale sama się w takowych nie widzę. Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  9. u Ciebie jeszcze jakby letnio, a za moim oknem plucha...
    dlatego fajnie popatrzeć na tak piękny zestaw!

    ReplyDelete
  10. Super ciuchy! zapraszam!
    http://allegro.pl/zestaw-ubran-adidas-divided-mango-36-38-bcm-i1252370252.html

    ReplyDelete
  11. Kurczę, też chcę takie koturny ;cc i takie nogi :D jeasny mają piękny kolor, uwielbiam takie :D

    ReplyDelete
  12. Zestaw świetny!! i masz cudne nogi^^

    ReplyDelete
  13. Świetny zestawy, zazdroszczę takich szczupłych nóg :)

    ReplyDelete
  14. przy takich szczuplutkich nogach można spokojnie nosić takie buty.

    Ach, żebym się stała właścicielką takich któregoś dnia...

    ReplyDelete
  15. świetny zestaw ! strasznie mi sie podobają koturny!

    ReplyDelete
  16. dzięki!

    Rothkol - znam to!:D
    behindblueeyes - ajjj, moim również :]
    VintageBELamour - żywopłot ma ponad 2 metry :D a ja w butach 1,8m :))
    Lumpexoholiczka - u mnie ostatnie dni były wyjątkowo ciepłe, zwłaszcza weekend, niestety już zaczyna się plucha..
    lavender summer - chciałabym miec grubsze łydki, a chudszy brzuch :P cóż, cieszę się z tego, co mam :))

    poza tym wkurza mnie nowy szablon, ech, zmieniłam przypadkiem, okazało się, że nie można wrócić do starego..

    ReplyDelete
  17. Zazdroszczę Ci takich zgrabnych nóg :) śliczna bluzka!

    ReplyDelete
  18. Ten co Tymasz o wiele bardziej mi się podoba niż mój, nie wiem jaki jest mój ustawiony bo tak w nim grzebałam że sie pogubiłam, wszystko mam u siebie tak an kupie;/

    ale masz chude nózki.

    ReplyDelete
  19. super wyglądasz!!!
    zazdroszczę Ci tego żakieciku i plecaczka!!!

    ReplyDelete
  20. przejrzalam blog i wszystko mi sie u Ciebie podoba,super ciuszki i styl,dodaje do obserwowania,pozdrawiam

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. hello sweety! love your sense of fashion! can you check out on mine? you will definetly love it! follow if you like it! i`ll return the favor! xoxo

    ReplyDelete
  22. Całość jest świetna, choć nie w moim stylu. obiektywnie mówię.
    ostatnio zapałałam nagle miłością do kopytek...

    ReplyDelete
  23. Wow!! Nogi masz do nieba!!Świetne połączenie tuniki i kurtki!

    ReplyDelete
  24. amazing everything!!
    Come Follow and Vote xoxo

    http://www.fashioniceice.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. świetne buty, o nogach to już nie wspomnę;p

    ReplyDelete

wyraź swoje zdanie! zapraszam :)

express yourself! feel invited :)

""