28 October 2009

Puff shoulders doll

--
Projektanci odświeżają stare trendy i mam wrażenie, że wszystko już było. Poduszki i bufy na ramionach "obowiązywały" w latach '80, pamiętam je z szafy mamy, wtedy jednak fasony były bardziej obszerne, dziś liczy się dopasowanie, każdy skrawek materiału.
Tę zupełnie zapomnianą tunikę  w stylu baby doll wyciągnęłam po nagłym zapaleniu żarówki - bufy! Pod spód założyłam dopasowaną spódnicę i drugą nieco rozkloszowaną. "Srebrne" rajstopy to prezent od Gatty, a welurową torebkę z frędzelkiem znalazłam w sh. Te wszystkie szarości widziałam raczej na tle żółtych jesiennych liści - innym razem :) Pzdr!


Designers refresh old trends and I have a feeling  that fashion still makes circles. Power and puff shoulders were '80s must haves, but forms were larger, today every piece of cloth is counting.   I found this forgotten baby doll grey blouse after signal lamp in my head - puffs! I wore fitted skirt bottom and another A-form to volume it. "Silver" tights is a gift from Gatta, velvet purse with little fringe was found in sh. These grey colors I wanted show you on the pretty yellow autumn background.. - next time :) Kisses!



  
 

puff shoulders blouse - made in Portugal ;) | long sleeve top, scarf - nn | skirts, purse - sh | tights - Gatta | boots - NY | wool jacket - F&F | belt - Asos | chains - Atmosphere

49 comments:

  1. Ulalala tunika + spódnica daje ciekawy efekt

    ReplyDelete
  2. Projektanci często wyszukują coś z dawnych lat, troszkę modyfikują i gotowe :)
    Podoba mi się spódniczka i pasek. A i fajna ta chusta :)

    ReplyDelete
  3. that's amazing ! Your outfit is SO great ! love it ! love it !
    Your purple scarf is awesome !

    ReplyDelete
  4. Takiej wersji ramion jeszcze chyba u szafiarek nie było... Zdecydowanie jestem za! Zdjęcie nr jeden zachwyca :)

    ReplyDelete
  5. Rajty są super. Tunika też mi się bardzo podoba :)

    ReplyDelete
  6. ale dużo spódniczków odziałaś:D:D

    ReplyDelete
  7. ale fajny pomysł ze spódniczkami,super razem wyglądają :) no i naprawdę piękny szal.

    ReplyDelete
  8. zdecydowanie ciekawie to razem wygląda :)fajna ta sukienka :P

    ReplyDelete
  9. Cudowna stylizacja - kocham szarości!!!

    ReplyDelete
  10. świetnie wyglądasz .. ;)
    nawet ta fioletowa chusta pasuje - ożywia całość ..

    brawo !

    ReplyDelete
  11. Świetna kiecka. Podoba mi się pomysł połączenia jej ze spódniczką. Bosko!

    ReplyDelete
  12. oh i love the top with bold shoulders; very nice!

    ReplyDelete
  13. zakochalam sie w te rajstopy..

    pozdro..

    i dzieki za komentarz :D

    ReplyDelete
  14. That belt is so cool! And you're making me regret not buying a pair of gray tights at H&M yesterday - I love how you layered them here!

    ReplyDelete
  15. Strasznie mi się podoba ta tunika, a zwłaszcza jej rękawki :D przesłodkie :D Podoba mi się również połączenie tej tuniki ze spódniczkami :D Wyszedł całkiem ciekawy efekt :D No i kolory też są świetnie zgrane :D

    ReplyDelete
  16. Cudny zestaw! Bluzka bardzo mi się podoba ;-))

    ReplyDelete
  17. loving the pics - outfit looks fab xxxxx

    ReplyDelete
  18. Bluzka jest wystrzałowa zresztą jak cały zestaw. Nie ma to jak warstwowe ubieranie - Twoje spódniczki :)

    ReplyDelete
  19. sliczna sukieneczka.
    uwielbiam bufki!

    jednak to buty sa moim faworytem :)
    swietne!

    ReplyDelete
  20. Very nice look, love the layer part!!

    ReplyDelete
  21. Szczerze mówiąc nie pomyślałam, że całość może dobrze wyglądać, ale 4 zdjęcie mnie rozwaliło i zestaw jest naprawdę genialny! Dobre kolory i fasony :)

    pozdrawiam

    ReplyDelete
  22. awesome outfit! i am all about shoulders this fall/winter. :)

    xoxo
    Mode Junkie

    ReplyDelete
  23. Tunika jest bombowa i botki jeszcze!

    ReplyDelete
  24. how can you forget about that dress? she's amazing. I love the shoulders. The purple scarf is an awesome touch to this outfit, makes it so fun .

    btw your hair is rockin'! i love the massive curls.

    I Am Denise Katipunera

    ReplyDelete
  25. z mojej strony veto dla botków, ale podoba mi się torebka.

    ReplyDelete
  26. genialny pasek :)
    na początku myślałam, że masz na sobie sukienkę - a tu proszę - golf i spódnica. Fajnie;]

    ReplyDelete
  27. Krasnobród, wiedzę, że zwiedzasz moje okolice ;))
    Fajny pomysł z tą halką, podtrzymuje moje wcześniejsze stwierdzenie, że świetnie Ci w szarościach.

    ReplyDelete
  28. That tee is perfect!

    mwwwwwwwas!

    ReplyDelete
  29. Hi :)

    My Blog “The Stiletto Effect” and CHANEL are GIVINGAWAY one "Chanel Le Vernis # 479 Kaleidoscope (Limited Edition)".

    Being a Limited Edition this colour is already out of stock, so maybe this will be the only way to get one!

    To enter just visit www.thestilettoeffect.com

    It ends today at midnight (PST), so hurry up!

    Good Luck!

    Kisses
    Susana R.

    ReplyDelete
  30. Love the tweed jacket, very chic look!

    ReplyDelete
  31. Warstwy, warstwy, warstwy... Mrożony tort z jagodą na wierzchu ;) mniam.

    ReplyDelete
  32. jak zwykle ślicznie, elegancko i z pomysłem ;>

    ReplyDelete
  33. dziękuję za te miłe słowa! :*

    mam nadzieje, ze niedlugo uda mi sie wrzucic jakies zdjecia -plenerowe ;)

    pzdr!

    ReplyDelete
  34. you have a complete blog..


    fashionjinx.blogspot.com
    fashionjinx.blogspot.com
    fashionjinx.blogspot.com
    fashionjinx.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. kochana napisałam Ci maila , sprawdź pocztę :* ..

    ReplyDelete
  36. Swietny pomysł z założeniem dwóch spódnic pod tunikę. Wygladasz przeslicznie:-)

    ReplyDelete
  37. wow!!
    ciężko powiedzieć co konkretnie mi się podoba, po prostu stworzyłaś rewelacyjny, spójny outfit w którym absolutnie nic bym nie zmieniła. Świetnie


    czuj się dodana do mojej listy.
    masz ciekawy styl;)

    ReplyDelete
  38. Widzę, że szerokie ramiona szybko wkupiły się w łaski szafiarek ;) Wyglądasz świetnie :) I fajny pomysł na odkurzenie "starych" rzeczy :)

    ReplyDelete
  39. this one is really cute, i love all the layering you did.


    http://alectonyx.etsy.com
    CUSTOM MADE /SALE ITEMS & MORE!

    ReplyDelete

wyraź swoje zdanie! zapraszam :)

express yourself! feel invited :)

""